home logo a poem greece flag english flag france flag

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΑΘΑ-ΓΙΟΓΚΑ ΤΟΥΛΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ

ΣΟΥΗΔΙΑΣ 70, 115 21 ΑΘΗΝΑ

email: info@esyoga.gr

ΧΑΡΤΗΣ GOOGLE
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Περισσότερες πληροφορίες για τις προγραμματισμένες ομιλίες στο στούντιο και για τις εκδηλώσεις εκτός, στις δασκάλες σας.

2
ημέρες

Την Τετάρτη 25 Απριλίου στις 8.30 μ.μ. θα μας μιλήσει η κα Κατερίνα Ζαραβίγκα, Κινησιολόγος, με θέμα «Γνωριμία με την Ολιστική Θεραπευτική μέθοδο της Συστηματικής Κινησιολογίας».

13
ημέρες

Την Κυριακή 6 Μαΐου στις 11.30 π.μ. θα επισκεφθούμε το Μουσείο της Ακρόπολης των Αθηνών και θα ξεναγηθούμε από την ξεναγό κα Μαρία Μεντρινού στην έκθεση «Ελευσίνια, τα Μεγάλα Μυστήρια». Η συνάντηση είναι στην είσοδο του μουσείου και το εισιτήριο μαζί με την ξενάγηση είναι για τα μέλη του Συλλόγου 5 ευρώ.

67
ημέρες

Τριήμερη απόδραση με άσκηση ΧαΘα Γιόγκα στο Βραχάτι Κορινθίας 29-30 Ιουνίου και 1 Ιουλίου 2018, στο ξενοδοχείο Αλκυών (www.alkyonhotel.gr). Δηλώσεις συμμετοχής στο Σύλλογο ή στη δασκάλα σας μέχρι τέλος Απριλίου.

144
ημέρες

Το 46ο Σεμινάριο του Συλλόγου με την Εύα Ρούσπωλ, θα γίνει 14-16 Σεπτεμβρίου 2018 στην Αθήνα, στο στούντιο του Art Act Area (οδό Αθηνάς 12, Μοναστηράκι) με θέμα: «Ο ρόλος της πρόθεσης στις πράξεις και στη συμπεριφορά μας».

 

Στάσεις – Σειρά– Τεχνική

Loading...

To HaTha yoga τι είναι;

Το HaTha Yoga είναι ένας από τους δρόμους του yoga, πανάρχαια τεχνική ηρεμίας ινδικής προέλευσης. Η μέθοδος που ξεδιπλώνεται παρακάτω, συνδέει στάσεις και αναπνοές σύμφωνα με τη διδασκαλία που δημιούργησε η Εύα Ρουσπώλ, η πρώτη γυναίκα που ανέπτυξε μια παιδαγωγική του yoga.

To HaTha yoga για ποιον;

Για κάθε ενήλικα που επιθυμεί να διευκολύνει μια καλύτερη εσωτερική ισορροπία και να εξασκήσει το σώμα του. Μετά την εφηβεία, δεν υπάρχει κανένα όριο ηλικίας για να ξεκινήσει κάποιος.
Τα άτομα που βρίσκονται σε κάποια θεραπεία, καλούνται να ζητήσουν μια ιατρική γνώμη.

Το ΗaTha Yoga

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
•Πραότητα. • Φυσική ενέργεια. • Αυτονομία επιλογών. • Όρεξη για δημιουργικότητα. • Γνώθι σ’ αυτόν χωρίς κριτική. • Αργή και συνεχή βελτίωση • Ευχαρίστηση από την αναπνοή

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ:
• Ευλυγισία ακροβάτη • Αιώνια νεότητα • Να είστε άτρωτοι • Τελειότητα • Ανωτερότητα

Και η πνευματικότητα;

Ποιος, αλήθεια, μπορεί να την ορίσει; Αυτή η πρακτική του HaTha Yoga καλλιεργεί την προσοχή στο σώμα και στην αναπνοή και προσφέρει την ανακάλυψη της εσωτερικής σιωπής. Εναπόκειται στον καθένα να προσανατολίσει την αναζήτησή του ανάλογα με την ευαισθησία του.

Ένα μάθημα, πώς γίνεται;

Μετά από ένα ιδιαίτερο μάθημα, εάν είναι δυνατόν για πρώτη επαφή, ο ασκούμενος συμμετέχει σε μια ομάδα. Η πρόοδός του θα ενδυναμωθεί από την ομάδα και τον δάσκαλο. Κάθε συναγωνισμός αποκλείεται.

Το μάθημα περιλαμβάνει μια αλυσίδα στάσεων και χρόνο ανάπαυλας –ανάλογα με την επιλογή του δασκάλου– προσαρμοσμένες στη στιγμή και στις ικανότητες του ασκούμενου.

Στάσεις

Με κράτημα της αναπνοής, όπως και με κανονική αναπνοή, κάθε στάση δεν εκτελείται παρά μόνο μία φορά:ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

α) Στάσεις τοποθέτησης:
Προετοιμασίες που αποβλέπουν στα να μαλακώσουν οι κυριότερες αρθρώσεις (πλάτη, ώμοι, ισχία)
β) Στάσεις με κράτημα της αναπνοής:
Ορισμένες στάσεις δεν διαρκούν παρά μόνο όσο διαρκεί το κράτημα της αναπνοής, χωρίς πίεση, μετά από εισπνοή ή εκπνοή
γ) Στάσεις με συνεχή ελεύθερη αναπνοή

Αναπνοές

Ανάμεσα σε κάθε στάση υπάρχει ένας χρόνος αποκατάστασης:
Ο μαθητής σε ουδέτερη κατάσταση, καθιστός ή ξαπλωμένος, υποδέχεται αυτά που αισθάνεται. Μετά μπαίνει στο άκουσμα του φυσικού ρυθμού της αναπνοής του. Τέλος, προσφέρει στον εαυτό του μια μεγάλη αναπνοή. Αυτή περιλαμβάνει δύο κρατήματα της αναπνοής ίσης διάρκειας, ένα μετά την εισπνοή, το άλλο μετά την εκπνοή.

Στο τέλος του μαθήματος:
Αναπνοές που εναλλάσουν το πέρασμα του αέρα από το ένα μόνο ρουθούνι, σύμφωνα με ένα ρυθμό, στην αρχή αργό και μετά γρήγορο. Μπαίνουμε σε ένα χρόνο ειρήνης.

Συστάσεις στους ασκούμενους

  • Να κάνετε συστηματικά ένα μάθημα την εβδομάδα.
  • Να φροντίζετε τη σωματική σας καθαρότητα.
  • Να φοράτε στο μάθημα ένα ρούχο καθαρό, άνετο, που να καλύπτει το σώμα, βαμβακερό ή μάλλινο.
  • Να πίνετε ένα ποτήρι νερό μετά το μάθημα.
Αποφεύγετε:
  • Να κάνετε παραπάνω από ένα μάθημα την εβδομάδα.
  • Να ασκείστε μόνοι σας, διότι διακινδυνεύετε να κάνετε λάθος και να διαστρεβλώσετε τη στάση.
  • Να επαναλαμβάνετε πολλές φορές τις στάσεις.
  • Να αρωματίζεστε πριν το μάθημα.
ΛΙΓΟΤΕΡΑ

© ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΑΘΑ-ΓΙΟΓΚΑ - ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ gave.gr